torsdag 3 augusti 2006

Brist på glöd. Men den återkom.

Kl 8.19
------------------------
Nu är jag långt nere.

Me no likee the banging people.

Och de smittar av sig också. Nu vill inte jag heller. Skit i det då. Lika bra att stanna hemma med en filt över huvudet och se på tråkigaste tv-programmet på den tråkigaste kanalen. Sitta på den mest obekvämaste platsen, äta den äckligaste maten och andas den smutsigaste luften. Bra. Skit i det då.

Men snart kommer en stor julklappstagare till släkten. Det får mig på bättre tankar. Jag kan gå på skumparty med julklappstagaren om några år.

Jag tror att det blir en tjej.

Kl 11.37
------------------------
Nu har de åkt in till sjukhuset. Hi hi hi... Snart kommer en liten tjej! Eller kille om man ska vara jämlik.

Kl 17.02
------------------------
Nu! Nu är en liten stor julklappstagare född! En kille blidde det. Christine mår oförskämt bra enligt hennes hemska, vidriga (ni vet vad jag tycker om honom) far. Jag är nu styvmoster. Det låter som något ur Askungen, men jag ska inte vara så elak. Bara lite lagom =)

Dagen artar sig...

Inga kommentarer: