måndag 4 november 2002

Idiot #1 (uppgraderad)

Kl 7.48
Vad fan håller jag på med?
Sluta nu. Lägg ned. Tagga av. På stört!

Kl 16.43
Har varit på workshop på Rålambs. Fick göra en låda som skulle rymma exakt en liter. Det bidde en kub på 1 kubikmeter. Snygg blev den också. Men jag blev inte nåt klokare för det. Jag är och förblir en elak egoistisk IDIOT som inte förtjänar ett ruttet äppelskrutt en gång. Samvete vet jag knappt hur man stavar till och empati finns inte i mitt vokabulär. Ändå förväntar jag mig allt detta av andra..... Hmm..... konstigt...... Ja ja, skit samma! Eller hur? Det går som det går och inget varar ju för alltid. Det är bra.Nej vad är det här egentligen?! Nu är det slut på allvarliga brydderier i Camillas värld!! Bajs prutt kiss snopp. Så, nu känns det bättre =)





-------------------------------------------------------------------------------------------
Varför
slutade jag röka..........................??????

Inga kommentarer: