måndag 7 mars 2005

Näää...

Jag tror inte jag vill gifta mig. Vad ska jag göra det för? Nej, jag trivs bra som det är. Men en unge eller två skulle ju inte sitta helt fel. Jörgen? Ska vi?

Är det nån som är intresserad av en kattunge eller två förresten? Vi kanske får tillökning snart.

Dagens ord: Grattis på namnsdagen!
Dagens hatobjekt: LHS (Det var väl själva fan att man alltid ska behöva slåss för att gå de jävla ck-kurserna. Som man egentligen inte vill gå men som man ändå måste gå)
Dagens onödigaste: Feghet, ignorans och brist på att tänka ett steg längre. (Vaddå förstorar upp?! Jörgen, du vet ingenting. Sluta läsa! Jag läser inte din dagbok. Nej, men om du hade haft en så skulle jag inte ha läst den. Fan! Nu kom jag av mig!) Nej, men tack för visat intresse. Verkligen.

Inga kommentarer: