torsdag 19 juni 2003

Nostalgin fortsätter.

Första festen (av många) hos pappa.

Camillas filofax, 11 april, 1997
Fest? Ja. Var i stan med Jenny. Jag köpte tröja + svarta jeans. Vi gick på bio. Min ty-lärare ringde och berättade ALLT för mamma!!! Kom hem kl 19. Hade fått 14 meddelande på telefonsvararen. Toffe och Johan var deprimerade för att Amanda blev ihop med Viktor. JAG GJORDE SLUT MED JOHAN! Sibel blev deppig för att Andrée strulade med Tea. Hanna var deppig över Amanda. Niklas var allmänt deppig. Helena kom i alla fall!! Gertrud och jag var gott föredöme för våra barn. Gustav Halt och Anne tittade förbi(!) Gick och la mig 4.30, Det luktade T-sprit i hela huset.


Det låter ju som om vi hade kul.....? Eller? Jag kommer ihåg att vi hade skitkul och dansade till Wannadies, klottrade på kylen och att Viktor spydde på taket. Eller var det en annan fest??? Vi har ju ett antal att välja bland =)

Inga kommentarer: