lördag 15 oktober 2011

En riktigt svår period

Jag har ett så himla jobbigt liv. Jag har inte varit riktigt öppen med det förut, men jag ska verkligen skärpa mig nu och börja berätta för folk hur jag känner mig. Det är ju först när man delar sina bördor med nära och kära som man kan börja må bättre, eller hur?

Så jag vill bara berätta om hur mitt dagsschema ser ut imorgon.
Först ska jag träffa Kim och hennes syter och gå på dagspa med italiensk brunch.
Sedan ska jag gå på teater och se "Riktiga män" med Christine, Marianne och Marie.
Därefter ska vi dricka drinkar och sedan äta middag på Elverket.

Ni hör ju själva... Hur ska jag hinna med allt? Jag kommer ju att gå in i väggen vilken dag som helst nu. Ja ja... Det känns i alla fall skönt att jag har börjat riva muren och slutat hålla alla mina problem för mig själv. Jag vet att jag kommer att må bättre med er hjälp. Tack för att ni stöttar!

Inga kommentarer: