torsdag 14 juni 2012

Nu lugnar vi ned oss lite

Motsatsen till tjej borde ju vara kille? Det kan väl de flesta hålla med om? Så när jag säger att den här graviditeten känns helt annorlunda mot de två andra graviditeterna så blir jag lite oroad när de flesta svarar "Det kanske är tvillingar" och så ler de värsta mysleendet.

Jag vill bara klargöra några saker här:
  1. Vi har inte beställt några tvillingar. 
  2. Vi har inte plats för tvillingar.
  3. Vi kan inte komma på namn till två barn samtidigt.
  4. Jag tänker inte föda två barn med mindre än ett år mellan förlossningarna.
  5. Motsatsen till tjej är kille. Inte tvillingar.
Kan vi alla enas om detta?

1 kommentar:

Petra sa...

Mina två graviditeter kändes helt olika o de va olika kön inte olika många bebisar i magen!! :) vilken vecka e du i?? Ska ni kolla könet på ultraljudet??