torsdag 31 juli 2008

Nämen... igen...? Fan också.

Nu är det så där igen. Pengarna är slut, men månaden bara fortsätter och fortsätter. Och visst har ekonomin inte varit den bästa på rätt så länge, men nu är den verkligen körd i botten. Jag som ska stå för alla "ovanliga" utgifter (födelsedagspresenter, impulsköp, tack-grejer mm...) har 135:- på mitt konto. "Hur går det ihop?" undrar ni. Ja, det gör det ju inte. Så jag vet inte hur vi ska lösa det hela. Det kommer troligtvis att bli så att jag och Jörgen får avstå middag ett tag framöver så att vi kan köpa en fin och dyr (jag lovade henne en dyr present eftersom vi inte kan komma på två av deras tre fester nu i veckan) födelsedagspresent till Christine och tack-för-att-ni-vaktade-våra-katter-i-två-veckor-present till Anna och Lars . För det ska de fan ha! De har varit underbara!! (Så måste jag ju skriva ifall det är så att nån av dem läser det här =D)

Sen vill jag bara berätta att vårt vardagsrum är färdigmålat!!! Ha! Vi klarade det! In your face! Jag vet att ni tvivlade men det hade ni inget för! Vi är bäst på att måla!

Inga kommentarer: