tisdag 5 augusti 2008

Damn I'm good!

Nu är vardagsrummet så gott som färdigt. And it looks mighty fine! Det var j-ligt slitigt, men värt det! Nu ska vi bara sätta upp ett par tavlor, byta golvlister, sätta upp kattluckan och sätta upp en list runt öppningen ut mot hallen. Ni vet, småsaker ;-)

Jag är helt sjukt trött! Men det är nog för att jag börjat jobba igen. Vår förskola har slagits ihop med en annan så nu är vi en super-förskola på 12 avdelningar och ca 250 barn fördelat på två tvåvåningshus. Puh! Det kommer att bli livat i lilla Silverdal. Den här veckan roar jag mig med att packa upp alla flyttlådor och möblera hela den nya avdelningen helt själv. Jag är jävligt stolt över att jag klarat mig så bra utan hjälp från nån. Än. Alla andra har varit minst två vid uppackandet, men eftersom mina kollegor inte börjar förän nästa vecka och i september så är det jag allena som får bestämma hur det ska se ut.
And it's going to look mighty fine! :-) Det är rätt skönt att göra allt själv faktiskt. Då vet man exakt var allt står och det blir ordning och reda på sakerna.

Nu ska jag äta popcorn. Bajs bajs!

Inga kommentarer: