söndag 28 september 2008

Rustad för vintern


Nu har min blogg satt på sig sina vinterkläder. Jag tänker att det är vinterblått med lite färgglad halsduk, vantar och mössa. Som det ska vara alltså.

Hmm... jag kanske borde köpa lite vinterkläder själv förresten... Eller åtminstone ett par byxor som inte är trasiga nånstans. Alla mina byxor är sönder. Nånstans på varje par så finns det ett litet hål eller så saknas det en knapp eller så har fållen släppt nertill. Så fort jag får ork, tid och pengar så ska jag kasta mig iväg till närmaste byxfabrik!

2 kommentarer:

vita brevis sa...

Ok, bilder kommer inom kort.

Vi kanske kan shoppa ihop? Jag brukar ju tendera att dra till mig schyssta kläder till alla andra än mig själv.
Ses vi på torsdag?

vita brevis sa...

Meh, jag skrev ju att jag var slut i huvet, hur viktig är stavningen då??? Men endast för din skull gick jag in och redigerade texten!!!
Det kanske var så att jag skolkade från rättstavningslektionen...