lördag 26 februari 2011

En vanlig fredag

Shit! Jag är alldeles hög på shoppingadrenalin. Jag hittade en munkjacka på Ellos för ett par veckor sedan och tänkte köpa den nu när jag har råd. Men hittade den inte!

Aaa!

Panik! Kallsvett! Bortdomnade fingrar och svartnande ögon! För att trösta mig själv slösurfade jag runt på Ellos och försökte hitta andra plagg att fylla det stora hålet efter munkjackan med.

Jag hittade en hel del. Jag hittade faktiskt så mycket att jag glömde bort att bli trött vid 22.30 som vanligt. Och för bara en liten stund sedan när jag ska kolla efter ett par leggings är den plötsligt där; munkjackan! Fatta vilken lycka! Å, det här var den bästa fredagspresenten jag kunde få! Det är så här evig lycka känns.

Nu kan jag äntligen somna med ett leende på läpparna!

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Måste vara en exceptionellt välorganiserad webbshop om du hittar en munkjacka när du tittar på leggings. Eller det kanske bara är jag som inte förstår mig på kategorisering av kläder?

Camabo sa...

Jag tror att vi båda vet vilket som är det rätta alternativet av de två du nämnde.