lördag 4 januari 2014

01. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Jag har hittat en bloggkalender som jag ska klara av att följa. Det ska gå. Tyvärr ligger jag ju några dagar efter så idag måste det bli en jäkla massa skrivande. Vi får se hur mycket jag hinner innan egentidstjuven som ligger och sover i vagnen vaknar.

Den första uppgiften var alltså att hitta en bild i telefonen som jag gillar. Jag gillar nästan alla bilder i min telefon. Det är ju därför jag tagit dem. Men jag fastnade för den här:
  
Lilly petar sig i näsan. Kul? Ja lite. Men det blir ännu roligare när man lägger till de följande bilderna: 
 
Lilly petar sig i näsan igen.
 
Och igen.

Och igen och igen och igen. Hela tiden sitter hon med fingret i näsan. Varför? Jag vet inte. Har hon nåt intressant där inne? Har hon hittat vägen till Nirvana? Har hon ett mystiskt svart hål där inne? Jag vill veta men när jag frågar ser hon bara glad ut.

Ibland sitter hon med båda pekfingrarna i varsin näsborre och har nappen i munnen samtidigt. Det är ju bara korkat. 

Inga kommentarer: