tisdag 14 januari 2014

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Nu måste vi till att börja med reda ut saker igen; Om det är under pistolhot så antar jag att det måste röra sig om en tv-serie som jag inte gillar. Eller? För om jag blev tillfrågad om att byta liv med någon i en tv-serie som jag faktiskt gillar så skulle det ju inte behövas något pistolhot. Lite så tänker jag.

Så då ska jag alltså komma på någon karaktär som är med i en serie som jag inte gillar...

Hur ska jag någonsin komma på någon? Allt som går på tv är ju sååå fecking välgjort och högkvalitativt. Verkligen.

Tänka tänka tänka...

Först tänkte jag skriva Paradise Hotel. Men om nån viftade med en pistol i mitt ansikte och sa att jag var tvungen att vara med där så skulle jag nog trycka av pistolen själv. Så det går ju bort.

Hmm... Nån dålig serie som jag endast kan tänka mig att vara med i under pistolhot... Hmm...

Det skulle vara Händige Manny på Disney Junior då. Faktiskt vad som helst på Disney Junior. Om någon pistolgalning tvingade mig att vara med där skulle jag ställa upp. Men jag skulle hata varje sekund. (Ända tills jag blev hjärntvättad som man ju blir av för mycket Disney. Då skulle jag bara brista ut i spontansång så fort någon pratade med mig.)

Inga kommentarer: