måndag 10 november 2014

Snart är dagen äntligen slut

Idag har jag haft en jobbig, regnig, seg, bråkig dag. En jävla skitdag. Den blev inte bättre av att jag glömde nycklarna på jobbet och således fick ta med mig tre trötta och hungriga barn tillbaka till jobbet för att hämta dem. En nätt litet utflykt på 1,5 timme. Yay.

När jag kom hem låg det en fin inbjudan där det stod att jag blivit bjuden på fest.

Nej men...! Tänka sig... Jag ska få gå på fest. Äntligen nån som bara vill umgås, ha det trevligt och dricka en massa gott. Det kändes underbart. Jag blev glad, bubblig, Det kändes som att det var precis det jag behövde. Jag älskar fester!

Sedan öppnade jag inbjudan:









Fuck you Ellos. Fuck you very much.







Och när jag kommer in i vardagsrummet har Lilly rivit mitt helt ifyllda bonuskort från Gina Tricot i små små små små små bitar.

Inga kommentarer: