söndag 7 augusti 2005

Ingenting kan också vara speciellt.

Ibland är det viktigt att ta vara på de där stunderna då man inte känner nåt speciellt. Som nu. Eller är jag bara så arg att min hjärna skyddar mig och stänger av allt? Hmmm... Jag borde vara arg. Jag satt i två timmar och skapade ett litet tivoli ute i öknen och tänkte inte på att spara allt. Sen kraschade datorn. Sånt brukar göra mig Så Arg. Men när jag nu känner efter så... nä... det känns ingenting.

En anna sak som brukar få mig på dåligt humör på söndagar är tanken på måndagen 11-timmarspass. Fy. Fan. Men inte heller det är särskilt irriterande just nu. Därför är det viktigt att jag dokumenterar det här så att jag själv och alla som känner mig verkligen ser att jag kan vara likgiltig inför saker som jag inte brukar vara likgiltig inför. Ser ni det nu?

Hi hi... Vad lustigt att jag som hatar att jobba på Grönan kan sitta i timmar och åter timmar och bygga nöjesparker på datorn. Fast datorn frågar å andra sidan inte en massa idiotiska frågor. Den kraschar bara ibland. Och det är nästan bättre. Tänk om man kunde göra så med kunderna...


Ska man sova kanske?


Dagens ord:

Jorden är inte gammal på länge än.
Forskaren tröttnar sent på sitt fiskafänge.
Ungdomen uppfinner kärleken om och om igen.
Jorden blir inte gammal än på länge. //Alf Henriksson



Jag är nog trött i alla fall för jag orkar inte vara intressant längre. God natt.

Inga kommentarer: