onsdag 6 april 2011

Jag - en vinnare

Jag sitter och tittar på "Höstlegender". En av de vackraste filmer jag någonsin hade sett när jag var 15 år. Och den håller fortfarande måttet. Men mitt i den mest dramatiska scenen i hela filmen, när Brad Pitt springer runt och letar efter sin lillebror som just ska bli skjuten av elaka tyska soldater, bryter de för reklam! Hur i hela helvete kan man göra något sånt?? Sånt här tolereras inte! Nu jävlar ska de få höra ett sanningens ord!

Jag, som aldrig brukar klag-maila nånstans, slänger mig in på tv4+ webbsida och hittar, efter muttrande om en rörig skitsida, ett formulär där man kan skriva frågor och åsikter och skriver av mig all ilska.

Efteråt känns det skönt.

Jag skriver stolt en statusrad på Fejjan om hur jävla sugig tv4+ är. Sen återgår jag till att titta på Höstlegender...


som...


tydligen inte alls går på tv4+.


Utan på kanal 8.



Jävla skit!



 

Inga kommentarer: