måndag 14 november 2011

Hur är det, ni som vet?

Hela familjen Blom har allsång i vardagsrummet! Komplett med mikrofon och allt. Fast vi sjunger Laleh och Vampire Weekend istället för... vad de nu sjunger på Allsång på Skansen. Och emellanåt går några av de yngsta från publiken och hoppar på den utslagne mannen som däckat i soffan. Sedan sätter de sig på hans ansikte, håller för hans näsa och snorar ned honom med barnsnor samtidigt som de slår honom i huvudet. Men det kanske inte är något konstigt? Det kanske de gör på Skansen också? Jag har ju aldrig sett det där förbannat tråkiga programmet så jag vet ju inte vad de pysslar med där på Solidenscenen.

Annars tycker jag att de kan börja med det för det är rätt så underhållande att titta på. Kanske inte för den utslagne mannen, men jag vet att just den här mannen är en okänslig knöl med porrfilmsregisörsdrömmar så jag tycker faktiskt att han får skylla sig själv.

Inga kommentarer: