söndag 15 april 2012

Lata, det är vad de är!

Mina barn ville ha broccolisoppa till middag i fredags. Och det fick de. Jag vågar ju inte gå emot utomjordingar. Det fattar ju vem som helst att utomjordingar har kidnappat mina barn och ersatt dem med kloner. Vilka fem- och tvååringar skulle äta broccolisoppa frivilligt utan åtminstone en godismuta?

Det är verkligen ingen kvalitet på de intergalaktiska kidnappningarna nu för tiden! Jag menar... klonerna är ju inte ens verklighetstrogna! Som med allt annat i vårt konsumtionssamhälle så har klonerna också bara blivit billigt plastkrafs utan något reellt innehåll. Säkert är de massproducerade i Kina också.

Broccolisoppa... *fnys*... Det krävs lite mer arbete än så för att lura mig. Kom och hämta era fejkkloner nu och lämna tillbaka mina barn.

Inga kommentarer: