lördag 10 augusti 2013

Saker jag INTE kommer att sakna när vi åker till Mallis på måndag





  1. Det kalla och tråkiga vädret. Fuck you skitväder.
  2. Mopedisten som varje kväll drar förbi vårt hus med sin trimmade ljuddämparlösa moped. Fuck you mopedist.
  3. Den medelålders mannen som varje kväll drar förbi vårt hus med sin penisförlängare till sportbil. Fuck you medelålders man.
  4. Alla jävla idioter på ICA Maxi som står mitt i gångarna och pratar eller går fyra kundvagnar i bredd. Fuck you idioter.
  5. Allt och alla andra som stör mig men som jag inte kommer på just nu. Fuck you till er också. 
Så. Med det sagt kan jag lugnt återgå till att tänka dessa två tankar:

1. Snart är jag här.


2. Då har jag den här utsikten.

3 kommentarer:

Ingela sa...

Jag vill gärna lägga till alla idioter som ligger i mittfältet på 3-filig motorväg! Fuck puckade bilister!!

Helen sa...

Och jag skulle vilja lägga till okunniga säljare, när dessutom derar reklam avslutas med "fråga någon som vet"! Fuck okunnig person!

Camabo sa...

I hear you! Egentligen är det väl bara den sista punkten som behövs; Fuck alla idioter i världen ;-)