fredag 5 november 2010

Prioriteringar

Den 4:e november, kl 21.42
Det känns som om jag inte riktigt hinner med mitt liv just nu. Det är bara jobb, föda och sömn som gäller. Allt socialt umgänge finns utanför min bubbla. Jag kan se att det finns där ute, men kan liksom inte komma dit. Dessutom är jag helt slut och somnar i soffan varje kväll........ och det......... är så........... jkgkiugggggggggggggggggggggggggzzzzzzzzzzzzzz

Den 5:e november, kl 19.34
Japp, där somnade jag mitt i ett inlägg. Ikväll bestämde jag mig för att skriva inlägg först och ta hand om allt annat sen. Så nu sitter jag här vid datorn, medan Armica håller på att somna i soffan och Jörgen får springa fram och tillbaka för att fixa kattmat, plocka undan och klä på Nova pyjamas. Vad gör man inte för att hålla sin blogg vid liv...?

Inga kommentarer: