torsdag 10 maj 2012

Tagna på bar gärning

Ungarna gick och la sig för ca 45 minuter sedan. Jörgen har poppat lite popcorn och vi ska precis sätta oss i soffan och gluffa i oss alla popcorn. Just precis nu kom Armica ut och följande konversation utspelade sig:
Armica: Har ni popcorn
Jag: Öööö.... äääää alltså.... ja. Vi ääääää... tänkte göra lite popcorn och ha det till fredagsmys... imorgon....
Armica: Jaha. Får jag smaka en nu?
Jag: Äääää.... Nä... imorgon.
A: Okej. Mamma, jag lyssnade på regnet och så gick jag till Novas säng. Och hon sov, men jag väckte henne så att hon också skulle få se lite på regnet.
J: *Alldeles stum i tre sekunder* Eeee... Vad sa du nu?
A: Jag väckte Nova för hon sov. Jag väckte henne så att hon också skulle få se på regnet. Det regnar jättemycket!



Ja. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.

Inga kommentarer: