onsdag 13 juli 2011

En semesteruppdatering

Jag skriver detta av egen fri vilja. Jag skriver inte detta för att jag på något sätt känner mig tvingad att dokumentera mitt och min familjs liv så att eftervärlden får se vilken innehållsrikt och underbart liv vi levde.
Jag känner mig inte tvingad till att skriva att vi nu är på Gotland med Thunbergs och Wikdahls för att återuppleva den underbara semester som vi hade tillsammans förra året.
Jag känner mig inte tvingad till att berätta att vi igår var på en liten mysig strand nere på södra Gotland och solade och lekte i sanden och att vi idag åkte hit och badade i poolen, slappade i hängmattan, red på ponnyer, åt smaskiga bullar och tittade på några höns och en tupp.
Jag känner mig inte tvingad till att meddela att vi imorgon åker hit och testar det här, det här och det här.

Så, nu hoppas jag att de små gubbarna som finns i mitt huvud och som ger mig dåligt samvete för att jag skriver så sällan slutar göra sig påminda.

Inga kommentarer: