tisdag 26 juli 2011

Möhippa!

Jag fick först gå en liten tipspromenad runt kvarteret och svara på frågor som hade med bröllopstraditioner att göra. Iförd en kondomhatt, scoutskjorta, scoutscarf och ett par superrosa platåflipflop-tofflor. Och konservativ som jag är så hade jag typ alla rätt!

Sedan väntade en mysigt picknick med tolv väldigt trevliga och goa tjejer. Och de trevliga och goa tjejerna hade köpt varsin present där jag skulle gissa vem som köpt vad. Och klurig som jag är så hade jag alla rätt. (Efter några straffrundor med cider)

Sedan slängde de in mig i en bil och körde rally hem till mig där Naken-Lars stod och väntade. Krokimålning. Med Naken-Lars som modell. Det var hur kul som helst!.

Efter en nio tio poser sa vi tack till Naken-Lars och torkade noga av alla ytor han hade suttit på. Sedan bar det av hem till Linnea där ett mord hade begåtts som vi alla var tvungna att lösa. Vi blev dessutom förvandlade till välkända kändisar som till exempel Kokaina Lugn, Bjärt Karlsson, Dill-Eva och Linda Skörbjugge. Själv blev jag Petterlitos. Det var Kokaina som var mördaren. Det kunde man ju ha fattat från början kanske.

När alla frågetecken var uträtade åkte vi ändå ut till Lännersta och åt en himla god middag och hade så jäkla jäkla trevligt. God damn vilka stjärntjejer jag har runt omkring mig!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

Slaven Tommy sa...

Tips som alternativ till Naken-Lars: en naken slav som uppassare/skämtgrej/modell till möhippor och liknande: http://slaventommy.blogspot.com
Tipsa gärna dina väninnor :)
Mvh
Tommy