lördag 16 juli 2011

Jag har en plan!

Idag ska vi ha en lugn hemmadag här på Gotland. Det betyder att vi ska ha kalas för en 4-åring, hälsa på Pippi i en godisaffär, gå och bada i en pool och ta hand om de som blivit sjuka under den här avkopplande och lugna semestern.

Nästa år vi åker hit ska jag se till att antingen vara höggravid med värsta pheta foglossningen eller ha en bebis som vill tokamma hela tiden. Då känns det mer legitimt att sitta och knappa på mobilen medan alla andra springer runt och bidrar på olika sätt. Jag gillar inte riktigt de här svarta blickarna och suckarna som de övriga kommer med när de går förbi min mobil/dator/myshörna här i soffan. Det stör min koncentration Nu talas det om att tvätta så jag passar på att smita ut till gäststugan innan nån ber mig att göra något.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: