måndag 15 februari 2010

Är det en konspiration kanske?

  • Jag ställer en rengöringsspray på toaletten, stöter till den med ena handen när jag ska ta en handduk så att den ramlar ned på toaborsten som välter och äckligt toaborstevatten läcker ut på det nystädade golvet.
  • Jag ska sätta på mig byxor, fastnar med ena foten i byxorna och håller på att ramla. När jag försöker en gång till händer samma sak en gång till, jag snubblar och slår i smalbenet i sängramen.
  • Jag ska ställa en tallrik på diskbänken, den ramlar ned i diskhon där det står en skål. Skålen går sönder, Nova vaknar och det skvätter upp ketchup och vatten på väggen och på min tröja.

Sådana här saker händer mig Hela Tiden. Och jag blir så j-la förbannad att jag skulle kunna slå en liten snäll gullig bullmormor på käften utan att blinka!! God damn it vad jag hatar sånt!!

1 kommentar:

Maria B sa...

Ha ha! Fan vad härlig du är!