tisdag 2 februari 2010

Förnya och förbättra


I två nätter nu har Nova inte vaknat något alls och jag har faktiskt saknat det. Hihi! Aldrig är man nöjd ;o) I natt var det dock som vanligt och eftersom jag inte hade nån bok att lyssna på var det rätt segt. Jag kan bara inte hålla ögonen öppna när jag inte har nåt att göra när jag ammar. Så jag vaknade några gånger av att jag satt och sov böjd som en ostbåge över Nova. Det kändes underbart för ryggen!

Igår var vi på Ikea. Det tog 2,5 timmar att hitta gardiner till vardagsrummet, gardintyg till tjejernas rum,
lite småkrafs samt att äta lunch. Det var fyra trötta familjemedlemmar som kom hem vid halv två-tiden :o) Och det var två trötta föräldrar som stupade i säng vid midnatt när gardinerna i vardagsrummet äntligen satt på plats men så här fint blev det i alla fall! Nu ska jag bara charma mamma så hon hjälper mig med tjejernas gardiner ;o)

Inga kommentarer: