fredag 8 januari 2010

En mysig fredag


Idag gör vi inte många knop här hemma. Vi har pusslat och har nu övergått till att måla. I eftermiddag blir det teaparty med systrarna. Jolly good my dear!

Lite senare. (Närmare bestämt kl 22:05)
Nu är den mysiga fredagen nästan slut. Och den har varit väldigt mysig faktiskt! Linnéa kom hit vid 14.45 och "teade". Sedan kom Christine och ungarna vid 15.30 och "teade" de också. Eller ja... ungarna lekte med tågbanan, legot och skottkärrorna medan de vuxna "teade" =) Chrsitine, William och Fillippa stannade på pannkaksmiddag och filmvisning. Det blev Alladin och 1/3 av Lejonkungen innan de åkte hem vid 21-tiden.

Nu väntar jag bara på att min bok ska laddas klart på mobilen så att jag kan gå och lägga mig. Man blir phett trött av att ha så kul som jag haft idag =)

Inga kommentarer: