måndag 4 januari 2010

RS och carving

I natt delade jag och Jörgen på en normal människas sömnbehov; jag började och sov kl 21.30-01 och sedan sov Jörgen 01-06. Sedan snikade jag till mig sömn mellan 06 och 08 också så det blir väl lite mer än en normal människas sömnbehov då rå... Men ändå... Pigg är ingen av oss idag =S

Nova var naturligtvis den som höll oss uppe och efter dagens bvc-besök där det konstaterades att hon nog har en lindrig form av rs-virus så förstår jag att hon är lite risig. Lilla gumman... =(Så nu ska vi testa att låta henne sova i bilbarnstolen och se om det blir bättre nattsömn av det. Tveksamt, men testar man inte får man inte veta.

Vi är mitt uppe i planerandet av en liten minisemester till Björnrike. Om allt faller på plats åker vi upp på onsdag eller torsdag v 3 och bor i nån stuga som mamm fixat. Eller om det var Dan som fixade. Hur som helst ska det bli superkul att åka skidor igen! Mina nya carvingskidor är ju rätt oanvända eftersom det inte blev mycket skidåkning förra säsongen med en Armica som vägrade att ens sätta på sig pjäxor =)

Inga kommentarer: