fredag 15 januari 2010

Nere på enbart överlevnadsnivå

Idag handlar allting bara om att överleva och se till att ungarna åtminstone inte får några bestående skador. Allt annat får vänta. Jag är Så Trött!

Nova ville inte somna och jag var vaken med henne till kl 2. Då väckte jag Jörgen och han var vaken med henne till kl 4. Då väckte han mig och jag var vaken med henne till kl 5.45. Sedan somnade hon och sover fortfarande nu kl 9 (fattas bara annat) men eftersom Armica börjat gå deltid nu så är hon hemma idag och har naturligtvis sovit jättebra hela natten. Så hon var pigg och glad kl 8 imorse. Jag fick sova till 8.20 vilket jag uppskattar, men hur tar man sig igenom dagen? Hur orkar man laga mat, tjafsa om kläder, byta bajsblöjor och sysselsätta två barn hela dagen?

Usch. Jag vill ha semester.

Inga kommentarer: